(prestaro za odgovor)
Obrt i promjena vlasnika
Kroko
2008-06-30 22:22:39 UTC
Imam jedan obrt koji kaŸu da je promjenio vlasnika, kako to iz izvatka
obrtnog registra utvrditi !?
Evo ¹to kaŸe registar pa bih molio pomoæ da li je to znak da je obrt
10.03.2008 promjenio vlasnika ili sam ne¹to krivo shvatio:

03.08.2000. UPIS NOVOG OBRTA BEZ POÈETKA OBAVLJANJA OBRTA
01.04.2001.UPIS DANA POÈETKA OBAVLJANJA OBRTA
15.04.2002.UPIS IZDVOJENOG POGONA
10.03.2008.PRISTUPANJE ORTAKA TEMELJEM UGOVORA O ORTAKLUKU
31.03.2008. ISTUPANJE OBRTNIKA TEMELJEM UGOVORA O ORTAKLUKU

Zahvaljujem !
TomiTheMan
2008-07-01 10:25:23 UTC
da ista stvr je bila izmedju mene i tate,krajem 2003,to se radi zato jer je
jednostavnija procedura,kod mene je bilo :
ja ortak,pristupamo zajedno 3 mjeseca,tata izlazi-ja sam novi vlasnik,to ej
u principu to kaj si napisao
Zahvaljujem !
Kroko
2008-07-01 10:37:25 UTC
Ok, to me interesiralo...
Neven °I°
2008-07-02 07:46:27 UTC
Post by Kroko
[...]
Meni ne¹to tu nije jasno pa molim obja¹njenje. Porezni broj obrta je bio
tatin JMBG jer je on bio nositelj obrta. Kad ste napisali ugovor o
ortakluku, koji je onda bio porezni broj i koji je ostao nakon ¹to je on
izi¹ao?
TomiTheMan
2008-07-02 09:16:29 UTC
Post by Kroko
[...]
dok je ortakluk i dalje je njegov maticni,a nakon kaj je moj tata izaso iz
obrta postao ej moj maticni........